Cart

מדיה

מה מיוחד בך שאם הוא לא היה, את לא היית את?

לפני כמה ימים העברתי סדנה איך לחולל את העסק שלך. הסדנה משלבת המון פרקטיקה יישומית עם האישי. האדם. אני מאמינה שככל שאדם יביא את עצמו לעסק, ככה הוא גם ירגיש טוב ויהנה (כן, חשוב ליהנות בעסק😊) והפלא ופלא, גם ירוויח הרבה יותר כסף.
אחת הנקודות שהעליתי וביקשתי מהמשתתפים לחשוב עליהם היא "מה מיוחד בך, שאם הוא לא היה, את.ה את לא היית את.ה" רוב המשתתפים היו בדממה. וואלה? זו שאלה שהם מעולם לא נשאלו ובעצמם, הם לא סגורים על זה.
אמרתי להם שנצא להפסקה, שיחשבו על זה ואם יש להם קושי, שירימו טלפון לכמה אנשים קרובים אליהם וישאלו את השאלה הזו.
כאשר הם חזרו מההפסקה, הם היו אחרים. אני חושבת שהניצוץ בעיניים והאור שיצא מהם היה תוצאה ישירה מהדיון והשיח שהיה להם עם החברים בחוץ ובינם לבין עצמם.
"אני אמפתית" // "אמרו לי שאני ביצועיסט" // "אני אדם מאוד מפרגן" // "אני רואה את התמונה הרחבה ובו בעת את הפרטים הקטנים" // "אני מקלילה מצבים מורכבים" // "כשאני מאמין במשהו אני סוחף" היו חלק מהתשובות שקיבלתי.
למה זה חשוב?
שמעתי פעם משפט מהמם שאמר רבי נחמן מברסלב “היום בו נולדת הוא היום בו הקדוש ברוך הוא החליט שהעולם הזה לא יכול להתקיים בלעדייך” ברור שיש לכל אחת ואחד מאיתנו מקבץ רחב ומגוון של יכולות, כישורים, עוצמות, היסטוריה ונקודות מבט מיוחדות שהופכות אותו למי שהוא. אבל ברגע שאנחנו מביאים לעסק שלנו את "המשהו" שלנו, הפורטה המיוחד, אז העסק, הלקוחות שלנו ואנחנו, ניתרם באופן מיוחד.
אז מה מיוחד בך, שאם לא היה, את לא היית את?
שתפי אותי ואם את לא יודעת, תייגי חבר.ה שיספרו לך


linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן